7 Haziran 2011 Salı

“Before Sunset”

 




“Hayal gibiydi, tabuttaki cesedine baktığımı hatırlıyorum. Eskiden beni kucaklayan sıcacık, tatlı eller tabutta gördüğüm ellere benzemiyordu. Tüm sıcaklığı bitmişti. Sonra ağlamaya başladım. Onu bir daha göremeyeceğim için mi ağlıyordum yoksa sesini duyamayacağım için mi bilmiyorum”

“Kendimi hep bir tuhaf hissederim, böyle yakıp devam edemem. İnsanlar birşeyler yaşar hatta ciddi ilişkiler, ayrılırlar ve unuturlar; sanki mısır gevregini değiştirmiş gibi devam ederler. Ben birlikte olduğum hiçkimseyi unutamadığımı hissederim çünkü her insanın kendine özgü nitelikleri vardır. Kimseyi diğerinin yerine koyamazsın, kayıp kayıptır.”

“İnsanların herbirinde kendine özgü, beni şaşırtan, özlediğim ve özleyeceğim küçük detaylar görüyorum. Kimseyi diğerinin yerine koyamazsın çünkü herkes güzel, özel detaylardan oluşur”

Before Sunset’in beni benden alan film replikleri, 2004 Richard Linklate imzalı… Ve yine Richard Linklate, Julie Delphy ve film kahramanı Jesse’e hayat veren Eathen Hawk’ın kaleminden. Senaristlere sonsuz saygılar…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder